Wikia

Memory Alpha

What You Leave Behind

7.716pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

What You Leave Behind
Firecaves2375.jpg
DS9, 7.25 (#175),
7.26 (#176)
 
Uitgebracht op: 2 juni 1999
Geschreven door: Ira Steven Behr en Hans Beimler
Regisseur: Allan Kroeker
(Jaar: 2375)
Afbeeldingen: "What You Leave Behind"

De Federatie alliantie bereidt zich voor op de laatste invasie van Cardassia; kai Winn bevrijdt de Pah-Wraiths uit de Vuurgrotten.

SamenvattingEdit

Samenvatting

AchtergrondinformatieEdit

Achtergrondinformatie

Links en referentiesEdit

Personages Edit

Niet genoemde personages Edit

Stand-ins en stuntdubbels Edit

ArchiefbeeldenEdit

ReferentiesEdit

aanvalsvechter; Aarde; Afgezant van de Profeten; Alamo; Alfa kwadrant; ambassadeur; Arfillian ficus; Bajor; Bajorans; Bandee; Bashir 62; bat'leth; Bezetting van Bajor; Boek van de Kosst Amojan; bloedwijn; Breen; Breen confederatie; canasta; Cardassia; Cardassia prime; Cardassians; kanselier; darts; Dax, Jadzia; Dominion; Dominion hoofdkwartier; Dominion oorlog; Doppler compensator; Durante, Jimmy; faser bank; faser geweer; Federatie alliantie; Ferengi; flux condensator; Gamma kwadrant; go fish; God; Grote link; grot wesp; Bajoran wormgat; Herstel van Bajor; holoprogramma; hologram; holosuite; honkbal; humor; inductiespoel; insluitingsveld; Jem'Hadar; kai; Kendra provincie; Klingons; Klingon rijk; koppel buffer; Kosst Amojan; kwantum torpedo; Lakarian stad; Las Vegas; latinum; Lawford, Peter; Leonidas; luitenant; lichtstick; MacArthur, Douglas; Minsk; neutronium; New Orleans; O'Brien, Kirayoshi; Pah-wraith; palm baken; Parijs; pinochle; plasmastroom regelaar; poker; Pran; Profeten; Qo'noS; Quark's bar; Rio de Janeiro; Risa; Romulans; Romulus; rummy; runabout; Sands hotel; Slag om de Alamo; Slag om Thermopylae; Starfleet academie; Stichters thuiswereld; targ; Tarkalean thee; thee; Texas; Thot; tongo; Travis, William B.; Trills; trillings demper; uitwijk manoeuvres; Ungtae; Vic's Las Vegas Lounge; vormverwisselaar; Vorta; Vuurgrotten; wapenplatform; "Way You Look Tonight, The"; zelf-sluitende bout; zelfmoord.

Vorige aflevering:
"The Dogs of War"
"What You Leave Behind"
Star Trek: Deep Space Nine
Seizoen 7
Volgende aflevering:
"Laatste aflevering"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.wikia.com/wiki/What_You_Leave_Behind?oldid=94147"

Around Wikia's network

Random Wiki