Wikia

Memory Alpha

Star Trek: Generations

7.716pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Star Trek: Generations
Generations Poster.jpg
Film VII
Uitgebracht op: 18 november 1994
Verhaal: Rick Berman, Ronald D. Moore en Brannon Braga
Script: Ronald D. Moore en Brannon Braga
Regisseur: David Carson
48650.1 (Jaar: 2371 en 2293)
Afbeeldingen: Star Trek: Generations

Een gekke wetenschapper, de El-Aurian Dr. Tolian Soran, probeert het eeuwige geluk te vinden, maar veroorzaakt daarbij interstellaire rampen. Kapitein Jean-Luc Picard van de Enterprise-D moet hem tegenhouden en krijgt hulp uit onverwachte hoek.

SamenvattingEdit

Samenvatting

AchtergrondinformatieEdit

Achtergrondinformatie

Links en referentiesEdit

PersonagesEdit

ReferentiesEdit

Aarde; Aarde Uitzend Vereniging; alternatieve tijdlijn; Amargosa; Amargosa observatorium; Amargosa systeem; antimaterie opslag; bat'leth; bemanningskwartieren; Bolian; Borg; Bozeman, USS; Breen; Butler; champagne; Château Picard; communications station; Crusher, Jack; deflector control; deflector schijf; dill wier; disruptor; Dom Pérignon; droogdok; Du'cha; duotronics; Duras' roofvogel; El-Aurian; emotie chip; Enterprise; Enterprise, USS; Enterprise-A, USS; Enterprise-B, USS; Enterprise-D, USS; Épernay; Excelsior-klasse; Farpoint station; Farragut, USS; Farragut shuttle; Farrell; Federatie nieuws netwerk; Forcas III; fotontorpedo; Galaxy-klasse; Grankite order van tactieken; Gravimetrisch veld; Hawking; holodek; Huis van Duras; Idaho; ionische puls; Kerstmis; Klingons; Klingon roofvogel; krachtveld; Ktarian eieren; Kurlan naiskos; La Barre; Lakul, SS; Livingston; magnetische interlock; Mars kolonies; Maurice Picard; McCoy, Leonard H.; Miranda-klasse; Nebula-klasse; Nexus; Nobel Prijs; Oberth-klasse; paardrijden; Picard familie album; Picard, Robert; plasma spoel; plasma koeling; Pluto; Robert Fox, SS; Romulans; Ruimtedok shuttle; San Francisco; Saurian brandewijn; science station; schild frequentie; schotelsectie; schotel afscheiding; Slag om Trafalgar; Spock; Spot; Stargazer, USS; Starfleet academie; Starfleet academie marathon; Starfleet Uitzending; Starfleet uniform; Stellaire cartografie; Sulu, Hikaru; Ten Forward; toewijdingsplaat; tricorder; trilithium; type-3 disruptor; type-6 shuttle; type-7 shuttle; Valiant, USS; verhulapparaat; Veridian; Veridian systeem; Veridian III; Veridian IV; VISOR; Wallace, Darian; warpkern breuk; warp plasma; werkbij; zakhorloge; ziekenboeg.

Star Trek: Films:
The Motion PictureThe Wrath of KhanThe Search for Spock
The Voyage HomeThe Final FrontierThe Undiscovered Country
GenerationsFirst ContactInsurrectionNemesis
Star TrekStar Trek Into Darkness

Vorige film:
"Star Trek VI: The Undiscovered Country"
"Star Trek: Generations"
Star Trek: Films
Volgende film:
"Star Trek: First Contact"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.wikia.com/wiki/Star_Trek:_Generations?oldid=95455"

Around Wikia's network

Random Wiki