Wikia

Memory Alpha

Past Tense, Deel I

7.684pages on
this wiki
Talk0
Past Tense, Deel I
SiskoBashirPastTenseI
DS9, 3.11 (#57)
Uitgebracht op: 8 januari 1995
Verhaal: Ira Steven Behr en Robert Hewitt Wolfe
Script: Robert Hewitt Wolfe
Regisseur: Reza Badiyi
48481.2 (Jaar: 2371/ 2024)
Afbeeldingen: "Past Tense, Deel I"

Sisko, Bashir en Dax reizen driehonderd jaar terug in de tijd, waarbij ze terecht komen in één van de moeilijkste tijden uit de Aardse geschiedenis.

SamenvattingEdit

Samenvatting

AchtergrondinformatieEdit

Achtergrondinformatie

Links en referentiesEdit

PersonagesEdit

Niet genoemde personages Edit

Stuntdubbels Edit

Stand-ins Edit

ReferentiesEdit

Aarde; ablatief pantser; alcohol; Aldebaran III; Alpha Centauri; Alpen; anarchie; Asielzoekers Verwerkingscentrum; Bajor; Bell Oproer; Belongo; Britt; Brynner Informatie Systemen; Calvera, Sonya; Christchurch; chroniton; Clift; credit chip; dokter; Doornroosje; Defiant, USS; dim; Dominion; Drazman; Engels; Europa; Federatie communicatiesatelliet; Ferengi Regels van acquisitie; Frankrijk; Gamma kwadrant; Gaullisme; geklutste eieren; geld; gimmie; Golden Gate brug; Heisenberg compensator; hospitaal; Interface; Jaarlijks Starfleet Symposium; jachtgeweer; Japan; kanaal 90; kanaal 178; Luna; Māori; Mars; medische kit; microscopische singulariteit; Mount Cook; Nederland; Neo-Trotskyisme; Net; Nieuw Zeeland; Ngomo; Pan-Caribbean; patroon buffer; Portland; Proxima onderhoudswerf (Proxima Centauri); Romulans; SafeTech; San Francisco; Sisko, Judith; skiën; Sol systeem; Starfleet academie; Starfleet hoofdkwartier; Starfleet veiligheid; stralingskaart; subruimte bel; tijdelijke energie; terravorming; transporter; transporter shock; Trill; Utopia Planitia scheepswerf; Venus; Verenigde Staten van Amerika; verhulapparaat; Wright, admiraal; Zek.

Vorige aflevering:
"Fascination"
"Past Tense, Deel I"
Star Trek: Deep Space Nine
Seizoen 3
Volgende aflevering:
"Past Tense, Deel II"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.wikia.com/wiki/Past_Tense,_Deel_I?oldid=94063"

Around Wikia's network

Random Wiki