Wikia

Memory Alpha

Little Green Men

7.695pages on
this wiki
Talk0
Little Green Men
Garland Carlson Quark
DS9, 4.08 (#80)
Uitgebracht op: 15 november 1995
Verhaal: Toni Marberry en Jack Trevino
Script: Ira Steven Behr en Robert Hewitt Wolfe
Regisseur: James L. Conway
49201.3 (Jaar: 2372/ 1947)
Afbeeldingen: "Little Green Men"

Een storing in het nieuwe schip van Quark, zorgt ervoor dat hij, Rom en Nog crashen in Roswell in het jaar 1947.

SamenvattingEdit

Samenvatting

AchtergrondinformatieEdit

Achtergrondinformatie

Links en referentiesEdit

Personages Edit

Niet genoemde personages Edit

ReferentiesEdit

Aarde; Aarde koude oorlog; afval verwerking; atmosfeer; atoombom; aanvalskruiser; Australië; automobiel; Bajoran transport; Bell, Gabriel; Bell Oproer; beta straling; BOQ; kadet; kapitein; hoofd financiële officier; Cleveland; dabo meisje; darts; Democraat; Duitse Herder; faser; Federatie; Ferengi; Ferengi alliantie; Ferengi historie; Ferengi taal; Ferengi Regels van Acquisitie; Ferengi shuttle; Ferengi tandenslijper; Ferenginar; fotontorpedo; Gaila; generaal; Goddelijke schatkamer; dilithium; disruptor; dom-jot; geld; goud; Grote nagus; haarspeld; Hangar 18; Hayworth, Rita; Hemelse veilingmeester; honkbal; holosuite; impuls motoren; ionische interferentie; Jeep; Kelder van eeuwige armoede; kemacite; Klingons; kwantum torpedo; latinum; Maine; Marauder-klasse; Mars; Marsmannetjes; Mensen; Menselijke historie; Moogie; Nevada; New Mexico; Niagara watervallen; nucleaire reactor; oo-mox; Orion; PADD; piano; president van de Verenigde Staten; Quark's bar; Quark's Schat; racket; replicator; roken; Romulan onderschepper; Roswell; Roswell incident; Russen; scheermes-getande gree-worm; Scheidsrechter; sodium pentathol; Sol systeem; springball; Starfleet academie; subruimte continuüm; Oppercommandant; tabak; technologie; telefoon; telepathie; tijdelijke golf; tijd warp; transporter; Truman, Harry S.; universele vertaler; Visit with the Pleasure Goddess of Rixx, A; Verenigde Staten; verhulapparaat; vliegende schotel; Vulcans; warpaandrijving; warpkern; weerballon; wortel bier; Zalige schatbewaarder; Zek; zonnevlam.

Vorige aflevering:
"Starship Down"
"Little Green Men"
Star Trek: Deep Space Nine
Seizoen 4
Volgende aflevering:
"The Sword of Kahless"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "http://nl.memory-alpha.wikia.com/wiki/Little_Green_Men?oldid=94051"

Around Wikia's network

Random Wiki